PhotobucketPhotobucket

poniedziałek, 7 października 2013

Guzik, guziczek, guzior...

A Wy kochani, jak nazywacie te małe przedmioty? I do czego, oprócz zapinania koszul lub swetrów, jeszcze Wam służą? Ja ozdabiam nimi moje skarby, w zaprzyjaźnionej kwiaciarni nie raz są widoczne w kompozycjach kwiatowych, a jeszcze inni tworzą z nich obrazy. Jak widać mają różne zastosowanie. Wy również możecie je wykorzystać w niekonwencjonalny sposób, wszystko zależy od Waszej wyobraźni. Zatem: DO DZIEŁA!






Do ozdobienia tych chusteczików, potrzebowałam guzików, sznurka i wstążki. Efekt końcowy możecie oglądać poniżej. Te małe skarby trafią to dwóch słodkich bliźniaczek Amelki i Zosi. Dziewczyny już niedługo będą Wasze.





2 komentarze:

  1. przepiękne :D
    a te guziczki.. przeurocze :D

    p.s. świat malutki jest kochana ;) bo właśnie przerabiałam twoją piecząteczke do produkcji :D
    pozdrowienia kochana Olsztynianko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, że świat jest mały, a świat olsztyński jeszcze mniejszy :) już nie raz tego doświadczyłam i mam nadzieję, że ten raz nie będzie ostatni. A tak poza tym Twoje prace też mnie zauroczyły :) super sprawa te kocie poduchy :)

      Usuń