PhotobucketPhotobucket

poniedziałek, 18 listopada 2013

DIY - pudełko po butach w nowej odsłonie


I oto jest, mój pierwszy DIY, może nie w tak wypasionej wersji jak bym chciała, ale jest. Pomysł kwitł we mnie od wakacji, od momentu kiedy kupiłam sandały. Sandały oczywiście bardzo mi się spodobały, ale bardziej urzekło mnie pudełko, w które było zapakowane obuwie. Ja, zbieracz wszystkiego, co zaliczę do rzeczy, które jeszcze mogą się przydać, od razu zaczęłam obmyślać, jakby tu przerobić zwykły karton po butach, na wspaniałe pudełeczko :)
I tak właśnie powstało, pudełko ozdobne.







Jak widzicie powyżej, jest to zwykłe pudełko po butach, ale nie do końca, ponieważ jest jednolite, bez naklejek, nalepek i innych różności. A jak zapewne wiecie, niekiedy bardzo trudno znaleźć taki karton. Do przerobienia tego pudełka użyłam:
- farb akrylowych w dwóch kolorach, 
- dwuskładnikowego preparatu do spękań, 
- pasty do wypełniania spękań, 
- lakier w spray'u. 
Efekt końcowy oceńcie sami, ale według mnie, jako pudełko, w które można zapakować prezent pod choinkę, nadaje się idealnie. Można dodać kokardę, suszone pomarańcze czy laski cynamonu, wszystko zależy od Waszej wyobraźni i tego, co Wam się podoba. Udanych metamorfoz!











3 komentarze: