PhotobucketPhotobucket

wtorek, 26 listopada 2013

Moja wygrana


Nie, nie kochani, tym razem ten piękny skarb nie wyszedł spod moich rąk. To wygrana w konkursie, który jakiś czas temu zorganizowała Basia z Taste of Life - blog by Basia Szmydt. Konkurs "Keep memories - zachowaj wspomnienia" polegał na tym, aby opisać jak kolekcjonuje swoje wspomnienia. Tak więc opisałam, dołączyłam zdjęcia, wysłałam a moje imię i nazwisko wylosował syn Basi. Basia, oprócz tego, że jest zdolną blogerką, jest również właścicielką Fabryki Prezencika, w której tworzy takie właśnie cuda. Album jest już od jakiegoś czasu moją własnością i nie mogę się na niego napatrzeć. Wykonany z niebywałą starannością oraz dokładnością. Każda karta jest zdobiona osobno, każdy element oddzielnie doklejany. Jak dla mnie mistrzostwo świata, wymagające sporo precyzji, dobrego smaku i nietuzinkowych pomysłów. Super! 

Jeśli będziecie mieli możliwość stać się właścicielami, albumów, zaproszeń oraz innych przedmiotów, wykonanych specjalnie dla Was, zgodnie z Waszymi wskazówkami oraz potrzebami, polecam gorąco. Uwielbiam kiedy mogę być posiadaczem ręcznie wykonanych przedmiotów. Od dłuższego czasu nie zwracam uwagi na wszelkie produkty wytworzone masowo, powtarzające się w każdym sklepie i robione w tym samym stylu. Wolę, kiedy mogę zostać posiadaczem jednej konkretnej rzeczy niż kilku "chińskich". Nie wiem, czy wszyscy się z tym zgodzą, ale obserwując moich znajomych oraz mniej znajomych, stwierdzam, że osób z podobnym podejściem jest co raz więcej. Oby tak dalej!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz